Concentració de delegats del metall de Barcelona en defensa dels salaris i del conveni

metallCoincidint amb la mediació de la vaga convocada per CCOO i la UGT de Catalunya els dies 29 d’abril i 6 de maig

Aquest dijous, 24 d’abril, coincidint amb la reunió de mediació per la vaga general convocada al sector del metall de la província de Barcelona per als dies 29 d’abril i 6 de maig, CCOO d’Indústria de Catalunya i la Federació Nacional d’Indústria del MCA- UGT de Catalunya han convocat una concentració de delegats i delegades d’empreses del sector en defensa del salari i dels drets laborals dels metal·lúrgics i metal·lúrgiques de la província i en defensa del conveni provincial del metall.

La concentració es farà a partir de les 11.30 hores, davant les portes dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació de Barcelona (carrer d’Alvareda, 2- 4), per manifestar el rebuig dels metal·lúrgics i metal·lúrgiques davant l’actitud que manté la Unió Patronal Metal·lúrgica (UPM), que pretén carregar-se els marcs de negociació col·lectiva que hem construït en els darrers 35 anys.