Concentració de protesta de la Plataforma per una Catalunya Social contra els pressupostos antisocials

cat-social

Demà 4 de febrer, a les 17.30 h, davant el Parlament

La Plataforma per una Catalunya Social, de la qual forma part la UGT de Catalunya, ha convocat una concentració davant del Parlament de Catalunya per denunciar que els pressupostos que s’estan discutint no responen a la situació d’emergència social i consoliden les retallades i la privatització dels serveis públics. Les entitats que formen part de la Plataforma volen fer sentir la seva veu i exigir un canvi de polítiques que donin esperança al conjunt de la població.

Malgrat que el Partit Popular hagi impugnat els pressupostos i, per tant, el seu debat parlamentari s’hagi vist aplaçat, la Plataforma per una Catalunya Social manté la convocatòria per a demà. La maniobra demagògica del PP no atura en absolut una atac contra l’Estat social perfectament alineat amb les polítiques neoliberal del Govern de Rajoy.

La mobilització es farà demà dimecres, 4 de febrer, a les 17.30 hores, i hi assistiran representants de les entitats agrupades a la Plataforma per una Catalunya Social per atendre els mitjans que ho desitgin.