Concentració de suport als 51 treballadors de Correus de la província de Barcelona que encara són fixos-discontinus

vaga-correusDivendres, a les 9.30 hores davant l’oficina principal de Terrassa

El sector postal de la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT de Catalunya convoca aquest divendres, 19 de maig, de 9.30 a 10 hores, una concentració davant de l’oficina principal de Correus de Terrassa (Plaça Mossèn Jacint Verdaguer, 16, Terrassa) de suport als 51 treballadors i treballadores que encara són fixos-discontinus a la província de Barcelona i denunciar la precarietat del seu lloc de treball.

Des del nostre sindicat ens vam comprometre amb els 125 companys i companyes que des del 2006 restaven a l’espera d’obtenir una plaça a temps complet. En aquest sentit, durant 2015, 2016 i enguany hem realitzat accions per forçar la Direcció de Recursos d’Humans a oferir, mitjançant el concurs de trasllats, el nombre suficient de vacants per desbloquejar la situació d’aquest col·lectiu. S’han fet assemblees, protestes, tancaments i el passat 21 de febrer es van registrar més de 2.300 signatures de treballadors en suport a la legítima reivindicació d’aquest col·lectiu.

Gràcies a la lluita, s’ha aconseguit que 74 treballadors i treballadores hagin obtingut plaça a través del concurs de trasllats, de manera que des de la UGT de Catalunya exigim a la Direcció de Recursos Humans de Correus que resolgui la situació dels 51 companys i companyes fixos-discontinus que encara resten pendents del concurs per posar fi a la seva precarietat laboral.