Concentració de treballadors junt amb usuaris de l’Hospital Moisès Broggi

broggi
Els treballadors i els usuaris de l’Hospital Moisès Broggi es concentraran avui, 2 de juny, a les 15 hores davant del centre per deixar ben clar la seva disconformitat amb les polítiques de l’empresa. A continuació trobeu els principals motius de la concentració:

1. Acomiadament de 50 companys i companyes. L’empresa al·lega que era personal eventual, però això no és cert. Molts dels seus contractes han estat efectuats en frau de llei i haurien de ser indefinits. De fet, hi ha demanda interposada.

2. L’empresa no és la Direcció de l’Hospital. Aquesta només el dirigeix i no amb gaire encert. L’empresa la formen tots els que hi treballen, i al ser un hospital construït amb diners públics és de tota la població.

3. La Direcció del Consorci Sanitari Integral és molt legalista quan li convé, però incompleix contínuament la llei laboral.

4. S’ha d’acabar amb la política de la por i de les prohibicions. Volen que els treballadors i les treballadores estiguin callats i submisos a les seves ordres. L’Hospital Moisès Broggi és l’únic hospital en el qual els seus treballadors no poden manifestar-se ni protestar amb concentracions, cartells, etc. dintre del recinte. Diuen que “compromet el bon nom i la imatge de l’hospital”, però el bon nom només s’aconsegueix si els usuaris estan satisfets amb l’atenció que reben. Les esperes a Urgències, per exemple, no afavoreixen aquest bon nom.

5. Precisament pel bon nom i la bona atenció als nostres usuaris, no s’hauria d’acceptar tenir llits tancats com tenim, amb el col·lapse habitual de les Urgències.

6. Amb la concentració també es vol exigir el personal i els mitjans necessaris per atendre amb qualitat als nostres usuaris.

7. En un hospital ha de primar l’assistència per davant de l’economia.

8. Junts s’ha d’impedir la contínua degradació de la Sanitat.