Més de 170 treballadors resten a l’espera des de l’any 2006 d’obtenir una plaça fixa a Correus Barcelona

La UGT de Catalunya i el col·lectiu de treballadors i treballadores fixos discontinus de Correus de la província de Barcelona realitzaran demà una concentració de protesta per la precarietat laboral d’aquest col·lectiu.

Més de 170 treballadors i treballadores fixos discontinus resten a l’espera, des de l’any 2006, d’obtenir una plaça com a treballadors fixos a Correus Barcelona.

La concentració tindrà lloc aquest dimecres, 8 d’abril, a les 10 hores, a les escales de l’oficina principal de Correus a Barcelona (Plaça d’Antonio López, s/n).

Un dels objectius del nostre sindicat en les actuals negociacions del conveni col·lectiu estatal de Correus és arribar a un acord que permeti solucionar de manera definitiva la situació del col·lectiu laboral fix discontinu, mitjançant la convocatòria d’un concurs específic a nivell provincial perquè optin a una plaça ordinària a Correus.

Un comentari a “Concentració del col·lectiu de treballadors fixos discontinus de Correus Barcelona