Concentració dels treballadors d’autpistes davant de les oficenes d’Albertis al Parc Logístic

acesa

Les plantilles d’ACESA i AUCAT continuen amb el calendari de mobilitzacions, sense que l’empresa hagi encara convocat oficialment els sindicats per continuar amb les negociacions

Les plantilles d’ACESA i AUCAT continuen amb el calendari previst de mobilitzacions per reivindicar un conveni just. Després de les exitoses aturades dels dies 26 i 27, els treballadors i les treballadores es concentraran demà dimarts, 30 de març, de 10 a 13 hores, davant de les oficines d’Abertis, al Parc Logístic de la Zona Franca.

D’altra banda, tot i les informacions aparegudes, desmentim que l’empresa hagi convocat els sindicats per reprendre les negociacions del conveni.

Reivindicacions de la plantilla i calendari d’aturades

Les reivindicacions dels treballadors i les treballadores se centren principalment en els punts següents:

• La defensa de drets laborals conquerits en anteriors convenis (vacances i distribució de jornada que permeti la conciliació de la vida familiar i laboral, bossa de treball).
  • Ocupació estable i de qualitat (transformació de contractació eventual a fix).
  • Manteniment del poder adquisitiu i millores socials.
  • Garantia de formació i qualificació professional davant els processos d’automatització i transformació del sistema de peatges, assegurant la qualitat del servei i atenció a l’usuari, així com la no destrucció de llocs de treball per aquesta raó.

El calendari d’aturades pendents és aquest: als peatges, el 4 d’abril (torn de tarda de 18 a 21 hores i torn de nit de 22 a 1) i el 5 d’abril (torn de matí de 10 a 13 hores), i a oficines, el 6 d’abril de 10 a 13 hores, amb concentració al Parc Logístic.

Concentració treballadors ACESA i AUCAT

DIA: dimarts, 30 de març de 2010

HORA: de 10 a 13 hores

LLOC: oficines d’Abertis (Avinguda del Parc Logístic, 12-20, Barcelona).