Concentració dels treballadors de correus de Sant Joan Despí per anomalies en riscos laborals

correos

La rampa per a càrrega i descàrrega és perillosa, i a l’oficina hi ha càrrega electrostàtica i, a més, males olors

Demà dimarts, 28 de desembre, els delegats de la UGT de Catalunya al Sector Postal i els treballadors i treballadores de Correus de Sant Joan Despí (Baix Llobregat) es concentraran a les 10 hores davant de l’oficina com a protesta per les anomalies en matèria de seguretat i salut laboral que presenta aquesta oficina: la rampa per a càrrega i descàrrega presenta una inclinació que suposa un risc important de caigudes, ensopegades, etc.; i a l’oficina hi ha càrrega electrostàtica, a més de males olors.

El nostre sindicat ja va denunciar aquestes deficiències el passat dia 17 de desembre davant del Comitè de Seguretat i Salut Laboral de Correus, així com a la Inspecció de Treball. Els delegats de prevenció de riscos laborals de la UGT a Correus ja han decidit impedir a la plantilla la càrrega i descàrrega per la rampa i se n’ha informat per escrit a la Direcció Territorial de la Zona V de Correus, que a dia d’avui encara no s’ha posat en contacte amb el nostre sindicat.

Concentració treballadors Correus Sant Joan Despí
DIA: dimarts, 28 de desembre de 2010
HORA: 10 hores LLOC: davant de l’oficina de Correos de Sant Joan Despí (c. de Montjuïc, 11).