Concentració dels treballadors del sector elèctric per exigir el desbloqueig de les negociacions

electrical_maintenanceLa manca de voluntat negociadora de la patronal abocarà de nou el sector de la indústria al conflicte

Davant el bloqueig de les negociacions de la mesa del sector auxiliar de muntatge i manteniment elèctric per part de la patronal i les empreses del sector, la Federació Nacional d’Indústria MCA-UGT de Catalunya i CCOO d’Indústria de Catalunya han convocat els delegats i delegades del sector elèctric a una concentració que tindrà lloc el proper dilluns, 5 d’octubre, a partir de les 10.30 hores, davant la seu d’Endesa.

Amb aquesta acció ambdós sindicats volem exigir a l’elèctrica que s’impliqui en el procés de negociació per regular aquest sector la irresponsable explotació del negoci per part de les empreses contractistes i per la falta de control i regulació de l’Administració d’un sector que és estratègic (que està excessivament precaritzatper les polítiques d’externalització i falta d’inversions d’Endesa).

Dilluns, a les 11 hores, la secretaria nacional y responsable del sector de la MCA-UGT de Catalunya,  Juani Arenas, i el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, Javier Pacheco, atendran als mitjans de comunicació.

Prèviament a la concentració, de 8 a 9 hores, a les estacions de plaça Catalunya i de Fabra Puig, els delegats i delegades repartiran fulls informatius on denuncien l’actitud de bloqueig de la patronal, que aboca de nou el sector al conflicte.

En la darrera reunió de la mesa negociadora, la patronal sectorial ADEMI va manifestar que no continuarà negociant si no hi ha una major implicació per part d’Endesa en aquest procés de regulació sectorial; per la seva part, Endesa ja ha deixat clar que no s’hi pensa implicar. Ahir s’havia de tornar a reunir la mesa negociadora, però la patronal va anul·lar la trobada.

Concentració per exigir el desbloqueig de les negociacions

DIA: Dilluns, 5 d’octubre.
HORA: 10.30 hores.
LLOC: davant la seu d’Endesa (Avinguda de Vilanova, 12-14, Barcelona).