Concentració dels treballadors Parc Científic de Barcelona contra les retallades i els acomiadaments

parc-cientific

El comitè d’empresa del Parc Científic de Barcelona ha convocat –tal com va acordar l’Assemblea General de Treballadors del centre- una concentració de 15 minuts aquest dimecres, 11 de maig, de 13:05 a 13:20 hores.

La concentració tindrà lloc davant l’entrada principal de l’Edifici Clúster del PCB (Baldiri i Reixac 10-12, Barcelona) en protesta per l’acomiadament de 12 treballadors i treballadores el passat dia 15 d’abril i en contra de les retallades en recerca.

Com ja va denunciar el nostre sindicat, la Generalitat de Catalunya ha imposat al Patronat del Parc Científic de Barcelona un pla d’ajust que, de moment, ha suposat l’acomiadament de 12 treballadors i la reducció de jornada de 2 més, amb l’agreujant que alguns dels afectats tenen 56 anys. Tenint en compte que la plantilla del Parc Científic de Barcelona és de 200 treballadors i treballadores, i que és possible que el pla d’ajust no s’acabi aquí, des de la temem que es tracti d’un expedient de regulació d’ocupació encobert.