Concentració en defensa de l’ensenyament públic

La Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya celebra que els governs català i central hagin arribat a un acord i que, finalment, l’Estat hagi decidit retirar el recurs contra la convocatòria de 1.245 places de professors de Secundària per part de la Generalitat, així com que es mantingui el nombre de places convocades.

El nostre sindicat considera que aquestes places són molt necessàries per a l’estabilitat del professorat de l’ensenyament públic i, per tant, per a la qualitat del serveiue s’ofereix a la ciutadania.

aula-amplio2

La FETE-UGT de Catalunya, juntament amb la resta de sindicats del sector de l’ensenyament públic, han convocat per a demà, 27 d’octubre, una concentració a la plaça Sant Jaume (18 hores) en defensa de l’ensenyament públic i de qualitat sota el lema “No a les retallades”.

Les concentracions es repetiran a les diferents províncies catalanes. A Lleida, tindrà lloc a les 18 hores davant el Departament d’Ensenyament. A Girona, serà a la mateixa hora davant la Delegació del Govern de la Generalitat. I, a Tarragona, la concentració tindrà lloc a les 13.30 hores davant els Serveis Territorials d’Ensenyament.