Concentració per recuperar el dret a la negociació col·lectiva en la Funció Pública

dignidadDimarts, 15 de juliol, a les 12 h, davant la Delegació del Govern a Catalunya

Sota el lema “Negociació Ja!!!”, la UGT de Catalunya, juntament amb la resta d’organitzacions sindicals presents en la Funció Pública, ha convocat per al proper dimarts, 15 de juliol, a les 12 hores, una concentració davant la Delegació del Govern a Catalunya per denunciar el menyspreu de la política dels governs central i de la Generalitat vers la negociació col·lectiva, els treballadors i les treballadores, i els seus representants sindicals.

Des de la UGT exigim recuperar el dret a la negociació col·lectiva, segrestat amb la justificació de la crisi i que ha portat a un empitjorament tant de les condicions laborals dels empleats públics com dels serveis que reben els ciutadans i les ciutadanes.

Els governs vulneren el dret de Negociació Col·lectiva ( així ho ha reconegut la pròpia OIT) i apliquen una política de fets consumats. I pretenen continuar fent-ho a través de la CORA, l’actualització del Pla de Estabilitat (2014-2017), el Pla Nacional de Reformes, modificacions puntuals i regressives de l’EBEP. Ttotes aquestes mesures signifiquen continuar amb les retallades, la destrucció d’ocupació i la privatització dels serveis públics.

Concentració treballadors funció pública

DIA: dimarts, 15 de juliol.
HORA: 12 h.
LLOC: davant delegació Govern a Catalunya. Mallorca, 278. Barcelona.