Concentració: “No a la retallada de pensions i salaris, sí als serveis púbics”

planta_vagab
La UGT de Catalunya i la CONC convoquen demà concentracions davant les quatre subdelegacions del Govern a Catalunya

La UGT de Catalunya i la CONC han convocat les primeres mobilitzacions de treballadors i treballadores de la funció pública demà dijous, 20 de maig. Es tracta de concentracions, a les 18 hores, davant de les subdelegacions del Govern a Catalunya:

• A Barcelona: carrer de Mallorca, 278
  • A Tarragona: Plaça Imperial Tarraco, 3
  • A LLeida: Plaça de la Pau, 1
  • A Girona: Avinguda 20 de juny, 2

Sota el lema “No a la retallada de pensions i salaris, sí als serveis públics”, els sindicats fem una crida a la mobilització dels treballadors i les treballadores del sector públic contra les mesures anunciades pel Govern central, que suposen una injusta retallada del seu salari així com un atac als drets socials de tots els ciutadans i ciutadanes. Les mobilitzacions dels treballadors i treballadores de la funció pública culminaran el dia 8 de juny amb la vaga general al sector públic.

A la manifestació de Barcelona hi participarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.