Concentracions davant dels ajuntaments contra la reforma de l’Administració Local

índiceLa UGT de Catalunya, CCOO, la Federació de Municipis de Catalunya i l’Associació Catalana de Municipis convoquem concentracions demà dijous, 12 de desembre, a les 12 hores, a l’entrada dels ajuntaments de tot Catalunya per reclamar la retirada i no aprovació del Projecte de Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local. Les mobilitzacions seran també a nivell estatal.

El nostre sindicat rebutja aquesta reforma de l’Administració Local que planteja el Govern de l’Estat perquè, amb l’excusa del dèficit, el PP vol continuar destruint l’Estat del Benestar, en aquest cas impedint que molts ajuntaments ofereixin els serveis a la ciutadania que actualment assumeixen (socials, educatius, sanitaris). A més, pot suposar la destrucció d’entre 30.000 i 40.000 llocs de treball a Catalunya.

A la concentració davant de l’Ajuntament de Barcelona assistiran Encarna Fernández, secretària general de la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya, i Laura Pelay, secretària d’Estat del Benestar i Treball de la UGT de Catalunya, que atendran els mitjans de comunicació.

En aquest enllaç trobareu el manifest conjunt.