Concentracions i manifestacions de la plantilla de Port Aventura

port-aventuraDemà i dimecres concentracions davant dels ajuntaments de Vila-seca i Salou

Demà, 1 d’abril, i dimecres, 2 d’abril, els treballadors i les treballadoresPortAventuracontinuen les mobilitzacions per contactar amb les autoritats del territori i explicar la situació en la que es troba la plantilla. Així doncs, les concentracions dels propers dies seran, en aquest ordre, davant dels ajuntaments de Vila-seca i Salou de 10 a 12 hores.

El propòsit de les concentracions és que el comitè sigui rebut pels ajuntaments com va passar el passat divendres amb l’Ajuntament de Tarragona on una representació del comitè d’empresa va ser rebuda i va exposar el problema laboral pel qual els treballadors de Constant es manifesten i continuen amb les mobilitzacions. A més, van informar-hi de què el problema afecta a tot el personal de PortAventura i en conseqüència – ja que gran part resideix en les proximitats del parc d’atraccions – afecta a tot el territori.

La problemàtica va començar quan el procés va acabar sense acord i l’empresa va decidir aplicar totes les mesures agressives plantejades deixant als treballadors i les treballadores del parc amb unes condicions salarials i laborals nefastes.

Divendres, 4 d’abril, s’ha convocat a la plantilla a una manifestació des de Vila – seca fins a la seu del Grup Constant a Tarragona (Avinguda Roma,7).

Concentracions pel territori

DIA: dimarts, 1 d’abril de 2014 i dimecres, 2 d’abril de 2014
HORA: de 10 a 12 hores
LLOC: Ajuntaments de Vila-seca i ajuntament de Salou

Manifestació de la plantilla de PortAventura

DIA: Divendres 4 d’abril de 2014
HORA: de 10 a 12 hores
LLOC: Des de Vila-seca fins a la seu
del Grup Constant a Tarragona (Avinguda Roma,7).