Conclusions xerrada de negociació col·lectiva i prevenció de riscos laborals: Vigilància de la salut i reconeixements mèdics

Conclusions de la xerrada de negociació col·lectiva i prevenció de riscos laborals: Vigilància de la salut i reconeixements mèdics.

Aquesta xerrada forma part d’un grup d’activitats de curt format subvencionades per la FEPRL i adreçades als delegats i delegades de prevenció, delegats i delegades de personal i quadres sindicals de les empreses que estiguin treballant i intervinguin en la negociació col·lectiva de les seves empreses i sectors.

En aquesta xerrada es va presentar el tríptic “Negociación colectiva: vigilancia de la salud y reconocimientos médicos” publicació realitzada per la OTPRL que conté  la informació necessària per a la introducció als convenis, de clàusules relacionades amb la vigilància de la salut dels treballadors i treballadores i els reconeixements mèdics  per a garantir els drets de la població treballadora.

En aquests enllaços podeu consultar les conclusions de la xerrada ‘Vigilància de la salut i reconeixements mèdics’ i la presentació de la OTPRL i de la FeSP.