Confirmat l’ERO que suposa l’acomiadament de 125 treballadors de Roca Sanitario

rocaEl comitè d’empresa es reunirà dilluns amb els alcaldes dels municipis afectats

Aquest matí s’ha fet efectiu l’ERO plantejat la setmana passada pel grup Roca Sanitario. A les primeres reunions la direcció comunicava l‘acomiadament de 114 dels 163 treballadors de la seva planta de Santa Margarida i els Monjos (Alt Penedès). Finalment, la xifra d’acomiadaments és de 125 treballadors i treballadores, el 76,6% del nombre total de treballadors de la planta. Els acomiadaments  es produiran a les àrees de producció i logística, mantenint-se les àrees d’administració, comercial, màrqueting i direcció.

Dilluns, 23 de setembre, el comitè es reunirà amb els alcaldes dels municipis afectats per l’ERO. La reunió serà a Santa Margarida i els Monjos. Per una altra banda, el comitè d’empresa també es reunirà amb els grups parlamentaris el dimecres, 25 de setembre, al Parlament de Catalunya.

Des de la UGT de Catalunya denunciem que la direccióvol endur-se la planta a Castelló. Amb el tancament de la producció a Santa Margarida i els Monjos desmantella la indústria del gres (ceràmica plana) a casa nostra, i deixa sense feina més d’un centenar de famílies.