arribada-a-meta-dona

Arribada a meta de la primera dona, Esther Montosa

El pòdium masculí de la I Cursa pel Treball Digne que es va realitzar aquest diumenge 5 d’octubre el formen en Victor Aguilera Revuelta, primer en arribar a meta, Eulogio Garcia, segòn i Janne Pietiläinen, tercer. El pòdium femení el formen Esther Montosa, primera participant en arribar a meta, Núria Ramírez i Isabel Criach.

157 participants van finalitzar la cursa, una xifra inferior als 250 inscrits degut al mal temps de primera hora que va fer desistir a alguns dels atletes inscrits a participar.

Les persones que vau participat podeu consultar els vostres temps i posicions oficials i aconseguir el diploma ChampionChip acreditatiu del vostre temps al següent enllaç:

També es poden veure i descarregar les imatges oficials de la cursa, de la sortida, l’organtizació i l’arribada a meta de les persones que han participat:

La cursa es tractava d’una acció per reivindicar els drets laborals, però també tenia un objectiu solidari i de lluita contra l’exclusió social, tots ells valors propis del sindicalisme. La UGT de Catalunya ha decidit destinar els diners recaptats a través de les inscripcions a projectes de suport social.

En aquesta primera edició de la cursa hem col·laborat amb la Creu Roja i el seu projecte “Aliança Humanitària per a l’Alimentació Infantil”, que vol aconseguir recursos per garantir l’accés a una alimentació completa, sana i equilibrada dels nens i nenes de Catalunya (www.ellsnopodenesperar.org).

4 comentaris a “Consulta els resultats i descarrega les imatges i el diploma de la I Cursa Solidària pel Treball Digne

1. Hola!! Os escribo para saber si no hay más fotos de la cursa…ya que vi varios fotógrafos durante el recorrido…y otra cosa…si no me equivoco, no hay opción para descargar las fotos?
    Por lo demás bastante satisfecho de la cursa sobretodo en el tema de los avituallamientos, sobretodo el de meta!
    Espero atentamente vuestra respuesta
    Saludos

2. Enhorabuena por todo, hemos disfrutado mucho tanto de la cursa como de la buena organización. Entrenamos para repetirla el próxima año. Saludos, juanjo