Continua endavant la vaga dels transportistes de Barcelona per al 21, 22 i 23 de desembre

transports
Estan convocats 27.500 treballadors de 1.500 empreses

La UGT de Catalunya i la CONC mantenen la convocatòria de vaga al sector del transport de mercaderies per carretera de la província de Barcelona per als dies 21, 22 i 23 de desembre, després que la reunió de mediació d’aquest matí hagi finalitzat sense cap tipus d’acord.

Els treballadors i les treballadores del sector porten tot aquest any 2011 sense conveni, ja que les dues patronals -l’Associació Catalana d’Empreses de Transport de Mercaderies (ACET) i la Federació Catalana de Transports de Barcelona (TRANSCALIT)- no volen iniciar la negociació del nou conveni “fins després de la reforma laboral”. Els requisits d’ACET i TRANSCALIT per a un nou acord són tres anys de congelació salarial, eliminació de complements salarials com antiguitat o incapacitat temporal, i supressió de drets socials.

Estan convocats a la vaga 27.500 treballadors i treballadores de 1.500 empreses a Barcelona, com DHL, Transportes Ochoa, TRADISA, Azkar o TDN.