Continua la lluita dels treballadors del Comerç Tèxtil de Barcelona per un conveni digne i just

avalot robasang petitaDemà, a les 10.30 hores, manifestació del sector des de Passeig de Gràcia fins Portal de l’Àngel

La UGT de Catalunya convoca a una nova manifestació als treballadors i treballadores del sector de comerç tèxtil de Barcelona per continuar la lluita per un conveni just.

El Gremi del Comerç Tèxtil i Sastreria de Barcelona (que representa a Furest, H&M, Cortefiel, Conti, Mango, Desigual … Totes elles empreses amb beneficis) pretén eliminar drets dels treballadors i les treballadores del sector, amb la congelació dels salaris durant tota la vigència del conveni, l’ imposició de treballar dissabtes i diumenges, l’augment de la jornada laboral en 31 hores anuals i la retallada del 100% del salari en cas de baixa laboral. Deixant a tots els treballadors enclaustrats  en un context on és impossible la conciliació de la vida laboral, personal i familiar. Aquesta  actitud comportarà una desregulació en el sector, de manera que els treballadors i les treballadores quedaran al lliure designi de l’empresari i només emparats per l’Estatut dels Treballadors.

La patronal continua amb el seu plantejament d’eliminar el conveni col·lectiu del comerç tèxtil de Barcelona i des de la UGT de Catalunya, s’insta a continuar amb la lluita per un conveni que empara uns 6.000 treballadors i treballadores.

Manifestació treballadors comerç tèxtil Barcelona

DIA: 27 de setembre.
HORA: 10:30 hores.
LLOC: Des de Passeig de Gràcia, 12. Barcelona. Fins Portal de l’Àngel.