Continua la vaga del sector de la neteja a l’aeroport del prat

elpratLa mobilització es trasllada de la T2 a la T1

Després de l’èxit de la vaga del sector de la neteja a la Terminal T2 de l’Aeroport del Prat, en protesta per la modificació de les condicions de treball de l’empresa Vareser -impagament dels festius, desplaçament de vacances unilateral per part de les empreses, no aplicació de les condicions laborals a les noves contractacions, i no aplicació d’acord aeroportuari de la neteja en matèria salarial-, la mobilització es trasllada ara a la Terminal 1.

La UGT ha convocat per als propers dies 29 i 30 de maig vaga en el servei de neteja de la T1 per denunciar, en aquest cas, la irresponsabilitat de l’empresa UTE-Ingesam Mantres, que vol imposar als seus treballadors i treballadores una modificació de les condicions de treballs similars a les de la T2.

El nostre sindicat denuncia que les actuacions de les empreses concessionàries dels serveis de neteja es fan de forma arbitrària i irresponsable, ja que AENA encara no ha iniciat l’aplicació de l’estalvi previst en serveis aeroportuaris, i que supera l’1,3 milions d’euros per al 2012.

Els treballadors i les treballadores de l’empresa UTE-Ingesam Mantres es concentraran els propers dies 29 i 30, a les 6 hores a La Plaça, la zona d’arribades de la T1 per denunciar la seva situació.

Concentracions vaga neteja – T1

DIA: 29 i 30 de maig.
HORA: 6 hores.
LLOC: La Plaça, zona arribades T1. Aeroport de Barcelona. El Prat de Llobregat.