Continuen les mobilitzacions de professionals i usuaris de llars d’infants de la Generalitat

aula-amplio2

Noves concentracions aquesta tarda (17.30h) per la decisió del Govern de no cobrir substitucions

Posteriorment a la tancada dels membres del Comitè Intercentres a la seu d’Ensenyament el passat dimecres dia 23, en la reunió que van mantenir els representats sindicals i la directora general, es va arribar a acords respecte a alguns dels aspectes plantejats, com ara la setmana blanca per al personal laboral, però no es va concretar la cobertura de substitucions a les llars d’infants al·legant que mentre no es concreti el pressupost específic -que aprovarà el Consell de Govern de la Generalitat demà dimarts- no es podrà determinar quins llocs de treball i en quin percentatge es cobriran.

Aquest fet ha generat desconfiança tant dels professionals com de les famílies en la resolució d’aquest problema. Quin grup de nens i nenes menors de 3 anys haurà de patir les conseqüències d’aquestes restriccions?

Avui, 28 de febrer, com a continuació de les mesures programades pel Comitè Intercentres, els professionals de les llars d’infants de la Generalitat i les famílies usuàries es concentraran a les 17.30 hores als diferents Serveis Territorials d’Ensenyament.