Continuen les mobilitzacions dels treballadors de la sanitat privada per exigir millores al conveni col·lectiu

Davant les propostes totalment insuficients de les patronals a la mesa de negociació del conveni de la sanitat privada, la UGT de Catalunya continua amb les mobilitzacions iniciades a l’octubre amb protestes al Departament de Treball, de la patrona majoritària del sector (ACES) i de l’Hospital Universitari Dexeus.

Demà dimarts, 11 de desembre, el nostre sindicat convoca els treballadors i les treballadores de la sanitat privada a concentrar-se de 13.30 a 15 hores davant de l’Hospital Quirón (Plaça d’Alfonso Comín, 5-7, Barcelona).

Els i les professionals del sector continuen exigint:

• Uns increments salarials basats en l’AENC. En concret, una pujada salarial en tots els conceptes del conveni del 2% retroactiva a gener de 2018, i 2% per a 2019 i 2020. A més, un 1% addicional per la carrera professional i la promoció professional de totes les categories.
  • Disminució de la jornada laboral.
  • Millores en els permisos i en el complement per incapacitat temporal.
  • Nova classificació professional.
  • Model de carrera i incentivació professional.