Convocada vaga a l’empresa Castellar Vidrio (Castellar del Vallès)

La plantilla de Castellar Vidrio, (Grup Vidrala), s’ha vist obligada a convocar diverses jornades de vaga davant la intransigència i l’autoritarisme que manté l’empresa en la negociació del conveni col·lectiu.

Després dels resultats econòmics obtinguts per la companyia aquest primer semestre, que demostren la situació econòmica solvent del Grup Vidrala, UGT-FICA de Catalunya considera que aquests beneficis empresarials han de contribuir a corregir els desequilibris socials i salarials que han patit els treballadors i treballadores de l’empresa els darrers anys.

UGT – FICA de Catalunya, amb la resta de sindicats presents a la taula de negociació, considera que és el moment de recuperar condicions socials i salarials. Després de moltes reunions, esgotades les vies del diàleg i la mediació, fins i tot del TLC el passat dia 22 de juliol, no s’ha desbloquejat la situació i ha abocat la plantilla a establir mesures dràstiques amb l’objectiu de recuperar l’escenari de la negociació. La convocatòria de vaga, per torns, va començar el dia 23 de juliol i s’allargarà fins al 26 de juliol.