‘Death work by Inditex” davant la botiga de ZARA a Portal de l’Àngel

1326541713_0L’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya celebrarà demà, 6 de novembre, una acció protesta davant de la botiga de ZARA de Portal de l’Àngel per denunciar la situació tan precària sota la que treballen les dones al Marroc.Aquests dies s’estan celebrant les jornades FORMAGREB on la UGT de Catalunya, la Unió General de Treballadors de Tunísia (UGTT), la Unió General de Treballadors d’Algèria (UGTA) i la Federació  Democràtica del Treball del Marroc (FDT) debaten i reflexionen sobre el treball digne, la negociació col·lectiva i el paper de la dona en aquests països.

Davant de la notícia d’aquest dimarts sobre que Inditex va repartir 810 milions en dividend i Amancio Ortega va cobrar 480 milions mentre que les seves treballadores segueixen treballant en condicions infrahumanes, tots quatre sindicats han posat sobre la taula la seva preocupació davant d’aquesta situació i s’han unit per denunciar la vulneració dels drets laborals.

És per això, que l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya amb les dones dels sindicats FDT de Marroc, UGTT de Tunísia i UGTA de Algèria realitzaran aquesta acció protesta demà i alhora presentaran el llibre d’experiències personals i laborals “Veus de dones Magrebines”.

Acció Avalot – “Death Fashion Work”
DIA: divendres, 6 de novembre
HORA: 16 hores
LLOC: davant de la botiga de ZARA de Portal de l’Àngel  (Avinguda Portal de l’Àngel,11. Barcelona).