Declaració del Comerç Català en defensa del Model propi del País

signatura-comerc

Ahir va tenir lloc al Parlament de Catalunya un acte on el Govern català, juntament amb representants del sector del comerç i els sindicats UGT i CCOO van lliurar a la presidenta del Parlament de Catalunya la “Declaració del Comerç Català en defensa del Model propi del País”.

Amb la signatura d’aquest manifest es vol reafirmar i reivindicar la validesa i vigència del model propi de comerç a Catalunya, i ha estat subscrit pel sector comercial, els sindicats, diverses institucions i el Govern de Catalunya. El manifest fa palès el rebuig a “la política recentralitzadora imposada per l’actual Govern de l’Estat, assumeix el model comercial configurat per la legislació catalana i fa una crida a tots els establiments comercials de Catalunya a aplicar-la i adherir-se” per tal de fer front comú en favor del model català del comerç. El manifest també s’ha enviat al ministre  d’Economia i Competitivitat, Luis de Guindos.

La Federació de Serveis per a la Mobilitat i el Consum de la UGT de Catalunya som signants del manifest i a l’acte d’ahir va assistir el vicesecretari, Óscar López.