Delegats i delegades d’AENA repartiran octavetes contra la privatització a l’aeroport del Prat

aeroport-girona
Les octavetes volen conscienciar els usuaris i les usuàries del riscos que comportarà la privatització dels aeroports

Delegats i delegades de la UGT, CC.OO i USOC, presents a la Coordinadora Sindical Estatal d’AENA, repartiran demà a partir de les 10:30 h. a la Terminal 1 de l’Aeroport del Prat octavetes als usuaris i les usuàries per denunciar la decisió del Ministeri de Foment d’encetar la privatització d’aquesta entitat pública. Aquesta decisió, com ja hem denunciat anteriorment des del nostre sindicat, compromet el futur dels treballadors i està generant neguit entre els diferents col·lectius dels aeroports i els centres de treball d’Aena.

L’octaveta que es repartirà demà posa èmfasi a les conseqüències que aquesta decisió unilateral pot comportar als usuaris i les usuàries, més enllà de les conseqüències que comportarà a la pròpia plantilla. Sota el títol “Amb la privatització dels aeroports, a tu també et venen”, els sindicats expliquen als usuaris i les usuàries dels serveis d’AENA què els comportarà la privatització dels aeroports.

Repartiment octavetes AENA – Aeroport del Prat
DIA: dijous, 23 de desembre de 2010.
HORA: A les 10:30 hores. LLOC: Terminal 1 de l’Aeroport del Prat. Davant taulells de facturació (punt d’informació).