Delegats i delegades de la UGT i CCOO es concentraran aquest dimarts a Barcelona en defensa del servei postal públic

La UGT i CCOO hem convocat per a demà dimarts, 20 d’abril, una concentració de delegades i delegats davant de l’oficina central de Correus a Barcelona (Via Laietana – plaça d’Antonio López) per denunciar el desballestament de l’empresa pública més gran de l’Estat i exigir al Govern la defensa del servei postal públic.

La UGT i CCOO no donem suport a les polítiques de la direcció que Correus està implementant al servei postal públic i que comporten un clar debilitament de l’empresa tot preparant el terreny per a la seva futura privatització.

Exigim:

• No al transvassament d’activitat a la filial Correos Express.
  • No a l’externalització de serveis.
  • No a la desamortització immobiliària a través de la cessió, el regal o la venda de patrimoni històric.
  • No a la reducció de la xarxa postal, suprimint oficines rurals, tancant centres i oficines.
  • No a la retallada d’ocupació (suprimint llocs de feina, reduint la contractació).
  • No a la retallada d’ocupació i a l’empitjorament de la seva qualitat (36% de temporalitat i 25% d’ocupació a temps parcial en general, i un 75% en la xarxa d’oficines)
  • No a la fallida econòmica de Correus perquè el servei públic postal sí funciona, tal com es demostra en altres països europeus.

No entenem l’actitud passiva del Govern davant aquest desballestament de l’operador públic i exigim que ressituï Correus com a eix fonamental en el projecte de recuperació, transformació i modernització del país, defensant de forma clara el seu projecte de servei públic postal.