Delegats sindicals de CatalunyaCaixa es concentren dijous contra el pla de reestructuració

catalunya-caixaDijous, 12 hores, davant de la seu del Banc d’Espanya

Els sindicats que ostenten la totalitat de la representació legal dels treballadors a CatalunyaCaixa (SEC, CCOO, UGT y CSICA) han convocat per al proper dijous 2 de maig una concentració de delegats sindicals davant la seu del Banc d’Espanya a Barcelona per a manifestar el seu rebuig al pla de reestructuració que les instàncies europees i el govern espanyol volen imposar a l’empresa.

Els representants de les organitzacions convocants volem exterioritzar amb aquesta acció la nostra absoluta convicció que el pla de reestructuració plantejat per Brussel·les, que contempla l’acomiadament de fins a 3.000 treballadors i el tancament de més de 450 oficines, és un clamorós error.

En aquest sentit hem adreçat als diferents grups parlamentaris de Catalunya i del Parlament espanyol, així com als comissaris europeus de Competència i d’Ocupació, per explicar-los que, si s’aplica la proposta presentada per Brusel·les, serà molt difícil que CatalunyaCaixa pugui recuperar la capacitat de ser útil a la societat.

En l’actual conjuntura, tan difícil per a les famílies i les petites empreses, és molt important que les entitats financeres tinguin la fortalesa necessària per contribuir a dinamitzar l’economia i a millorar la fluïdesa del crèdit.

El sindicats exigim una solució negociada, que tingui el menor cost social possible i que faci possible el retorn a la societat dels recursos esmerçats. Volem que els clients, els treballadors i el conjunt de la societat no haguem de pagar les decisions equivocades dels gestors de les entitats i de les institucions europees i estatals.

Concentració delegats CatalunyaCaixa

DIA: 2 de maig.
HORA: 12 hores.
LLOC: Davant del Banc d’Espanya. Plaça Catalunya amb Portal de l’Àngel. Barcelona.