Demà, assemblees de delegats de la UGT a Girona i Vilafranca del Penedès sobre la vaga general del 14N

cartell 14N catalaLa UGT de Catalunya està realitzant assemblees informatives de delegats i delegades pel territori amb motiu de la vaga general del 14 de novembre. Demà dimarts, 6 de novembre, se celebraran assemblees a Girona i a Vilafranca del Penedès.

Assemblea a Girona

Serà a les 10.30h, al Centre Cívic del Ter (c. de Can Sunyer, 46). Intervindran Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Dolors Bassa, secretària general de la UGT de les Comarques Gironines; Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Bartomeu Compte, secretari general de CCOO Comarques Gironines.

Assemblea a Vilafranca del Penedès

Se celebrarà a les 11h, a L’Escorxador (c. de l’Escorxador, 19-21). Intervindran Francesc Rica , secretari general de la UGT de l’Anoia, Alt Penedès i Garraf, i Diego Martínez, vicesecretari general de la UGT de Catalunya.