Demà, concentració davant del Parlament de Catalunya de la UGT i la resta de sindicats presents a la Mesa General de la Funció Pública

GeneralitatExigim el retorn de les condicions econòmiques i laborals sostretes als treballadors i les treballadores de la Generalitat

El passat dilluns 21 de novembre vam mantenir una nova reunió amb l’Administració per tal d’acomplir dos objectius ben clars: negociar la Llei de Pressupostos de la Generalitat de Catalunya (LPGC) i calendaritzar el retorn de les condicions econòmiques i laborals sostretes als treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya tal com estableix la Resolució del Parlament de Catalunya.

Les inconcrecions i la manera de portar les negociacions per part de l’Administració no contribueix a assolir l’objectiu d’arribar a acords. Insisteixen a dir que estan fent un esforç, però la veritat és que va ser el Govern de la Generalitat qui ens va manllevar drets, i els que hem fet esforços aquests anys hem estat els treballadors i treballadores de la funció pública.

Per tot això, la UGT i la resta de sindicats de la Mesa General de la Funció Pública convoquem una concentració demà, 29 de novembre, a les 11:30 hores davant del Parlament de Catalunya.

Concentració sindicats Mesa General de la Funció Pública

DIA: 29 de novembre.
HORA: 11:30 hores.
LLOC: davant del Parlament de Catalunya. Parc de la Ciutadella. Barcelona.