Demà, darrera etapa de la marxa contra l’atur del Baix Llobregat, que finalitzarà al Parlament

marxa-aturEl secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, s’unirà a la marxa entre la Plaça de Catalunya i el Parlament

El passat dia 22 de febrer va sortir de Castelldefels la “Marxa contra l’atur”, que recorre la comarca del Baix Llobregat i acabarà demà dijous, 27 de febrer, al Parlament de Catalunya. La marxa està organitzada per la Coordinadora d’Associacions de Persones Aturades del Baix Llobregat i comptat amb el suport de moltes entitats socials, com és el cas de la UGT del Baix Llobregat, que ha participat durant tota la marxa.

Demà tindrà lloc la darrera etapa. La marxa del Baix Llobregat arribarà a migdia a la Plaça de Catalunya de Barcelona, on també s’unirà la columna del Vallès. A les 17.30 hores es reiniciarà la marxa fins al Parlament, on els participants entregaran les seves reivindicacions als grups parlamentaris.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, s’unirà a la marxa des de la Plaça de Catalunya fins al Parlament.