Demà els bombers de la Generalitat es tornen a manifestar per denunciar el col·lapse estructural que viu el cos

Els sindicats del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya (UGT, CCOO, CATAC, CSIF i COS) convoquen demà dijous, 20 de desembre, una nova manifestació a Barcelona per denunciar el col·lapse estructural que viu el cos.

La manifestació sortirà a les 11.45 hores de la Plaça Urquinaona i baixarà fins al Parlament.

Els sindicats de Bombers denuncien la greu manca de personal que viu el cos, que està provocant el tancament de parcs i que molts altres funcionin sota mínims. Els i les agents han decidit, des del passat 10 de desembre, no fer més hores extres per tal de visibilitzar la mancança d’efectius. Aquest any els bombers de la Generalitat han efectuat prop de 500.000 hores extres.

Els sindicats també denuncien l’estat deplorable dels centres de treball, del parc mòbil i dels equips de protecció individual. Les deficiències materials i personals posen en perill no només els bombers, sinó també la ciutadania.