Demà manifestació a Barcelona de la Plataforma “Unitat contra el feixisme i el racisme”

units-contra-el-feixismeDes de la UGT de Catalunya i l’AMIC donem suport a la manifestació que la plataforma Unitat Contra el Feixisme i el Racisme convoca demà dissabte, 22 de març, a les 17 hores, una manifestació a la Plaça Universitat de Barcelona sota el lema “Unim-nos contra el feixisme i el racisme! No volem ultradreta ni aquí, ni a Europa, ni enlloc! Per la convivència en la diversitat”.

Aquesta manifestació forma part d’una jornada internacional contra el feixisme i el racisme convocada des de Grècia.

Des de la plataforma UCFR es considera:

• Positiva la convocatòria d’una jornada internacional contra el feixisme i el racisme amb l’objectiu d’enfortir l’oposició unitària al racisme i a l’extrema dreta, tant de cara a les eleccions europees com al dia a dia de cada país.
  • Molt important que aquesta jornada agafi força a casa nostra, ja que sembla que hi haurà diverses candidatures d’extrema dreta a l’Estat espanyol per a les eleccions europees.
  • El racisme és un problema cada vegada més greu a molt països europeus, així que, tant a les eleccions europees com al debat polític en general, hem d’exigir als altres partits i a les institucions que no utilitzin discursos xenòfobs, islamòfobs o gitanòfobs, i que no donin ales als discursos de l’extrema dreta respecte a la qüestió nacional i les llibertats sexuals.

La delegació del nostre sindicat estarà encapçalada pel secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez i pel secretari d’Igualtat i Moviments Socials de la UGT de Catalunya, David Papiol.