Demà marxa per Barcelona per la “Setmana de la dignitat”

LOGO ILP RGCEl secretari general de la UGT de Catalunya assistirà a la marxa que s’inicia a Plaça Sant Jaume a les 20 hores

La Comissió Promotora de la ILP per la Renda Garantida Ciutadana, juntament amb moltes d’altres entitats socials, sindicats i partits, ha organitzat la “Setmana de la Dignitat” (del dia 23 fins el 28 de juny) sota el lema “Per una Catalunya, sense atur, pobresa i desigualtat. Per una Renda Garantida de Ciutadania, JA!”.

Demà, 26 de juny, s’ha convocat a Barcelona una marxa pel centre de la ciutat que començarà, a les 20 hores, a la Plaça Sant Jaume on assistirà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Àlvarez. El recorregut serà des de Plaça Sant Jaume, pel carrer de Ferran, pel lateral de les Rambles, Plaça Catalunya, carrer de Fontanella, Via Laietana i acabarà a la Plaça de Sant Jaume de nou.

A la mateixa hora, alguns pobles i ciutats de Catalunya han convocat concentracions davant dels ajuntaments.