Demà protesta a la UPC amb motiu de la constitució del nou claustre

UGT- UPC insisteix en demanar la dimissió del rector

Demà dimarts 16 d’abril a les 9 hores se celebrarà a Barcelona la constitució del nou claustre de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Anteriorment la secció sindical de la UGT de la Universitat Politècnica de Catalunya  va denunciar que Antoni Giró, rector de la universitat, pretenia acomiadar 90 funcionaris interins del PAS i prop de 130 treballadors del Personal Docent i Investigador. Al llarg d’aquests darrers dies s’han produït pronunciaments de les juntes extraordinàries de personal de diverses facultats que van en la línia de:

1.    Demanar la retirada de l’acord entre la Generalitat i el Rectorat de la UPC signat el 12 de març d’enguany, perquè compromet la pervivència de la qualitat de l’activitat educativa.

2.    Manifestar el desacord i rebutjar el Pressupost 2013 aprovat pel Consell de Govern de la UPC, perquè no estableix un model alternatiu i no està concebut de forma cooperativa i solidària entre els agents implicats i afectats.

3.    Oposar-se i no legitimar les mesures d’acomiadaments de personal per la falta de criteris que els justifiquen.
4.    Reprovar l’actuació de l’actual Equip de Govern de la Universitat i demanar eleccions anticipades al Rector de la UPC, per la necessitat evident d’una alternativa a les polítiques de l’actual equip.
Per això, UGT – UPC convoca una concentració de protesta a la plaça Eusebi Güell, demà 16 d’abril a les 13 hores.

Protesta per la constitució d’un nou claustre a la UPC

DIA: dimarts, 16 d’abril de 2013
HORA: 13 hores
LLOC