Demà, vaga dels treballadors i les treballadores de CatalunyaCaixa

CatalunyaCaixaManifestació a partir de les 11 hores fins a la seu central del BBVA a Plaça Catalunya

Davant la impossibilitat d’arribar a un acord satisfactori amb la direcció del BBVA pel que fa a les condicions de la reestructuració, la UGT i la resta de representants dels treballadors i les treballadores de CatalunyaCaixa han acordat el manteniment de la convocatòria de vaga prevista per a demà dimecres, 29 de juliol, i de la manifestació a Barcelona, a partir de les 11 hores des de la sucursal del BBVA a Passeig de Gràcia, 84 fins a la seu central de l’entitat a Plaça Catalunya.

Mostra d’aquest immobilisme és la decisió de l’entitat de traslladar la propera reunió al dijous, quan aquesta s’hauria pogut celebrar avui dimarts.

En la darrera reunió, el BBVA va acceptar augmentar el nombre de trasllats fins a 400 persones (150 de les quals a Catalunya) i a incrementar les excedències en 25 persones més.