Desconvocada la concentració de treballadors d’ensenyament privat d’aquesta tarda

manifa.jpgLa UGT de Catalunya i CCOO arriben a un principi d’acord amb les patronals per desbloquejar el conveni col·lectiu del sector

La Federació de Treballadors d’Ensenyament de la UGT de Catalunya i CCOO han arribat a un principi d’acord amb les patronals del sector per desbloquejar la situació en què es troba l’ensenyament privat de Catalunya. L’acord inclou la signatura immediata de les taules salarials del 2007 tant per als treballadors i les treballadores de centres reglats com de centres no reglats en el marc del VIIIè Conveni Autonòmic del l’Ensenyament Privat de Catalunya, així com la constitució de la mesa negociadora del IXè Conveni de l’Ensenyament Privat de Catalunya.

FETE – UGT de Catalunya i CCOO entenem que aquest principi d’acord assumeix una part de les nostres reivindicacions i per tant desconvoquem la concentració prevista per a aquesta tarda davant de la seu d’escoles cristianes.

{mxc}