Desconvocada la vaga indefinida a PANRICO que havia de començar diumenge

panricoS’arriba a un acord per cobrar les nòmines endarrerides i s’inicia un procés de negociació sobre el futur de l’empresa

Aquesta tarda la direcció de Panrico i els sindicats han signat un acord al Servei interconfederal de Mediació i Arbitratge que permet desbloquejar la situació en què es troba l’empresa i no convocar la vaga indefinida prevista a partir del dia 13 d’octubre.

L’acord contempla l’obligació per part de l’empresa d’abonar el que queda pendent de la nòmina de setembre en els següents terminis: el 16 d’octubre, un mínim d’un milió d’euros (uns 280 euros lineals per treballador); el 23 d’octubre, un altre milió d’euros, i el 30 d’octubre, la resta fins a completar la totalitat de la mensualitat. La nòmina d’octubre s’abonarà totalment el dia 14 de novembre. En cas de disposar de diners suficients, aquests terminis podrien avançar-se.

L’empresa també es compromet a informar de l’estat de les gestions i del resultat dels avals que es gestionin amb les diferents Comunitats Autònomes, així com de les possibles línies de crèdit.

Les parts s’han compromès a iniciar un procés de negociació sobre la situació de l’empresa i la seva viabilitat, que tindrà una duració determinada de quatre setmana des del seu inici.

Tant la UGT com CCOO ens hem compromès a no convocar la vaga indefinida que havia de començar diumenge.