Desconvocada la vaga indefinida a SEAT Componentes

seat-ugtEl comitè d’empresa de Seat Componentes desconvoca la vaga indefinida que es va anunciar el passat dijous, 7 de gener, després d’arribar a uns compromisos amb la direcció de l’empresa.

A la reunió de mediació d’aquest matí entre les seccions sindicals de la UGT de Catalunya, CCOO i CGT de SEAT Componentes i l’empresa s’han arribat als següents acords:

–          Dels 50 trasllats forçosos, 26 treballadors han començat avui a Martorell i 19 no es duran a terme. L’empresa s’ha compromès a no sancionar als treballadors que han començat avui en comptes del dia 7 de gener tal i com demanava la direcció.

–          La direcció de l’empresa reduirà 50.000 hores laborals, per eliminar la jornada laboral dels caps de setmana.

–          Creació d’una comissió de seguiment. En aquesta última reunió s’ha emparaulat la creació d’una comissió que s’encarregarà del compliment dels compromisos de l’acta signada avui i d’intentar escurçar el temps del trasllat dels 26 treballadors.

Un cop finalitzada la reunió el comitè d’empresa ha explicat la proposta en assemblea a la plantilla i l’acta s’ha aprovat per majoria absoluta. Així doncs, la vaga indefinida queda desconvocada i demà la fàbrica tornarà a la normalitat. Des del comitè d’empresa es treballarà internament per demostrar que aquests trasllats eren innecessaris.