Desconvocada la vaga prevista per a dilluns a Eurodivisas

Les treballadores d’Eurodivisas han decidit per majoria desconvocar la vaga prevista per al dilluns 25 de febrer -primer dia del MWC- i l’1 de març.

Tant les treballadores com la direcció han acceptat la proposta mediadora del Tribunal Laboral de Catalunya, segons la qual, es consultarà a la Comissió Tècnica de Negociació Col·lectiva del Consell de Relacions Laborals de Catalunya perquè determini quin ha de ser el conveni col·lectiu d’aplicació -ara mateix només se’ls aplicava l’Estatut dels Treballadors i l’SMI- i, per tant, dignificar les seves condicions laborals.

D’altra banda, pel que fa referència a la uniformnitat, l’empresa farà extensiu el lliurament de pantalons a tot el personal i rebaixarà els requisitis sobre el calçat que han de portar les treballadores i que no formen part de la dotació d’uniformitat. A més, l’empresa encarregarà al servei de seguretat i salut la realització d’estudis ergonòmics i psicosocials, demanats per les treballadores. Pel que fa referència a l’horari de la jornada de treball, l’empresa adquirirà els mitjans necessaris per al control de l’horari de la jornada.

Totes les mesures pactades seran d’aplicació si en els propers dies l’empresa Eurodivises renova i, per tant, continua l’activitat a les oficines de canvi de l’aeroport del Prat, que en l’actualitat es troben en fase de concurs públic.