Desconvocats els 6 dies de vaga de la plantilla d’Iberia a l’Aeroport del Prat

El Comitè de vaga i la representació d’Iberia han arribat avui a un acord sobre el conflicte generat per l’incompliment dels compromisos adquirits per la companyia. Aquest acord permet desconvocar les 6 jornades de vaga previstes pel Comitè (aquest divendres, 27 de juliol, i tots els divendres del mes d’agost).

Conscient de la situació actual, i davnat el compromís i el desig de l’empresa de solucionar els problemes que van impulsar la convocatòria de vaga, el Comitè ha signat una acord de desconvocatòria i es mantindrà vigilant del compliment dels compromissos assolits:

• Increment del diàleg en els processos futurs de canvis de proveïdor, garantint que aquests no tindran per finalitat posar en risc el manteniment de la plantilla de la delegació.
  • Estudi i revisió de les necessitat d’incrementar els llocs de treball que existeixen en les diferents unitats adscrites a la Direcció General de Manteniment i Enginyeria davant de l’augment de treball a Barcelona.
  • Reprendre les converses sobre la viabilitat i la continuïtat dels departaments de Protocol i de l’estructura de Terminal de Càrrega a l’Aeroport de Barcelona.
  • Compromís ferm per part de l’empresa d’abordar la situació i problemàtica del col·lectiu FACTP (fixes a temps parcial) a l’Aeroport de Barcelona. Entre altres temes, estudiar la periodicitat en la publicació dels quadrants d’aquest col·lectiu.