Desena edició de la UPEC: Canviar les idees. Transformar el món

UPECEls dies 2, 3 i 4 de luliol a la Sala de les Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya
Marina Subirats, Joan Tardà, Joan Coscubiela David Fernández, Ada Colau, Raimon Obiols, Josep Ramoneda, Vicenç Navarro, Carme Forcadell, Carod-Rovira, Josep M. Àlvarez, Joan Carles Gallego i molts altres seran alguns dels ponents de l’edició d’enguany de la Universitat Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya (UPEC) que presenta un programa molt potent. El lema, Canviar les idees, transformar el món, s’inscriu en el marc d’una crisi econòmica internacional molt dura. A Europa s’està tractant amb polítiques d’austeritat a ultrança que, en nom d’un pretès rigor, estan assolint un fracàs històric sense precedents.
Per això volem defensar els valors progressistes, si cal de noves maneres, i contribuir al seu triomf. També volem contribuir a la construcció d’una democràcia autèntica, participativa i social tot criticant les actituds immobilistes que no ajuden a pal·liar les actuals desigualtats.
La UPEC es celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juliol, a la Sala de les Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya (Rambla Santa Mònica, 10) de Barcelona.