Desestimat l’ERO a la Fábrica Ibérica de Altavoces

altavocesL’ERO presentat a la Fábrica Ibérica de Altavoces (Vacarisses) que afectava a 79 treballadors i treballadores d’una plantilla de 114 persones ha estat anul·lat.

Fa un mes la fàbrica va presentar un ERO que repercutia sobre tot en dones de més de 45 anys i en delegats sindicals i treballadors discapacitats. Des de la primera reunió fins a la última l’empresa es mantenia en la seva posició i es negava a negociar, però la fermesa i la insistència del comitè han donat resultat i la direcció ha desestimar l’ERO.

La negociació ha comptat amb set reunions en les quals la plantilla s’ha concentrat per mostrar el seu rebuig a la mesura plantejada per la direcció – unes 60 persones cada reunió- .

Des del comitè d’empresa de Fábrica Ibérica de Altavoces i en especial els delegats de la UGT de Catalunya es vol recordar que aquesta victòria no hauria estat possible sense la unió de tots els treballadors i les treballadores, sense el seu recolzament ni sense la seva col•laboració.