Dilluns acte reivindicatiu a la plaça de Sant Jaume amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

prevencionEs llegirà un manifest i es farà entrega d’una carta al president de la Generalitat amb les reivindicacions sindicals en aquest àmbit

El proper dia 28 d’abril se celebra el Dia Internacional de la Salut i Seguretat en el Treball. Com cada any, la UGT i CCOO de Catalunya continuem incidint en la necessitat de prevenir els riscos laborals i recordem tots aquelles persones que han perdut la vida al seu lloc de treball.

Els sindicats hem convocat un acte reivindicatiu a les 12.30 hores a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, on es llegirà un manifest i es farà entrega d’una carta al president de la Generalitat amb les reivindicacions sindicals en aquest àmbit.

Prèviament, a les 9.30 hores, la UGT de Catalunya presentem la “Guia per a la eliminació i la reducció de riscos ergonòmics”, a la Sala d’Actes de la seu del sindicat de la Rambla de Santa Mònica, 10. Hi participaran Aquiles Hernández, director del Centre d’Ergonomia Aplicada (CENEA), i Sonia Tello, consultora en ergonomia.