Dilluns la plantilla de Prosegur es concentrarà contra l’ERO i la desvinculació del conveni col·lectiu

prosegurDilluns, 24 de febrer, la plantilla de Prosegur es concentrarà davant de les oficines de l’empresa per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat el passat mes de gener.

Des de la UGT de Catalunya creiem que no hi ha motius per ni per a la desvinculació del conveni i ni per a l’acomiadament col·lectiu presentat per l’empresa a nivell estatal. L’empresa ha anat a l’alça i els treballadors i treballadores han fet hores extraordinàries, de manera que no existeixen els motius econòmics que l’empresa al·lega per desvincular-se del conveni col·lectiu.

Per continuar amb la lluita i amb el motiu de l’obertura de la mesa negociadora, la plantilla es concentrarà a les oficines del Polígon Pedrosa (Gran Via, 175, Hospitalet de Llobregat) de 9 a 11 hores, coincidint amb la reunió que s’estarà celebrant a Madrid a la mateixa hora.

A més, des del nostre sindicat volem denunciar que el passat di 19 de febrer la direcció de Prosegur va prohibir l’entrada dels membres del comitè d’empresa i de la secció sindical de la UGT a les instal·lacions de l’empresa, coartant la llibertat sindical i el dret de reunió.