Dilluns, vaga de 24 hores a Hewlett Packard Barcelona

hp-santcugat
Els treballadors d’atenció al client i a oficines, que presten el seu servei principalment a La Caixa, reclamen una compensació justa pel seu trasllat a Sant Cugat

Continuen les mobilitzacions de la plantilla dels serveis d’atenció al client, atenció a oficines i backoffice (gestió administrativa) de la firma Hewlett-Parckard (HP), que presten principalment servei a La Caixa.

Aquest servei depèn de tres empreses del grup HP que estan localitzades en un edifici del carrer Ausiàs March de Barcelona. Ara, però, la direcció d’HP ha decidit traslladar-ne les plantilles -uns 500 treballadors i treballadores- fins a Sant Cugat, on l’empresa té les oficines. No obstant això, la direcció d’HP es nega a compensar d’una manera adequada l’afectació econòmica i de temps que tindrà per a la plantilla que s’hagi de traslladar, fent unes propostes molt per sota dels mínims acceptables.

Després d’una setmana d’aturades i concentracions, la UGT de Catalunya ha convocat una vaga de 24 hores per al proper dilluns, 28 de març, coincidint amb el trasllat del primer contingent de treballadors a sant Cugat.