Dissabte 28j, participa a les activitats del dia de l’Orgull LGTB

prideEl proper dissabte, 28 de juny, la UGT de Catalunya us convida un any més a gaudir del dia de l’Orgull de Lesbianes, Gais, Transsexuals i Bisexuals (LGTB), participant de les activitats programades. Podeu assistir a la Comissió 28j o al Pride Barcelona. La UGT de Catalunya, l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya i el grup LGTB del sindicat estaran presents a les dues manifestacions.

Pride Barcelona

Sortirà a les 18 hores del Parc de les Tres Xemeneies (Paral·lel, 49). La desfilada circularà pel Paral·lel, direcció a la Plaça Espanya, fins a l’Avinguda Maria Cristina.

A més, estarem a l’estand del Pride Barcelona el divendres 27 i dissabte 28 de juny, de 10 a 22 hores, situat a l’Avinguda Maria cristina (metro L1 o L3 Pl. Espanya), donant informació de la UGT, LGTB i l’Avalot i promocionant articles per lluir l’orgull.

Us animem també a descobrir el seu programa d’infants i famílies a la web:

Comissió 28j

La manifestació sortirà a les 18.30 hores des de la Plaça Universitat.

Per participar a qualsevol de les manifestacions amb el grup LGTB de la UGT de Catalunya us preguem confirmació al correu electrònic  igualtat@catalunya.ugt.org.

28j