Diumenge #10M, manifestacions contra l’atur, les retallades i la corrupció

cartell10M

Prèviament, la UGT de Catalunya i l’Avalot retran homenatge al ‘Noi del Sucre’ en el 90è aniversari del seu assassinat

El proper diumenge, 10 de març, la UGT i CCOO han convocat manifestacions arreu de l’Estat per fer evident al carrer, un cop més, el malestar i la indignació dels ciutadans i les ciutadanes. Aquestes protestes s’emmarquen en una setmana de mobilitzacions europees, del 10 al 14 de març, convocades per la Confederació Europea de Sindicats, amb motiu del consell de la Unió Europea del dies 14 i 15, per tal de mostrar el rebuig sindical i ciutadà a les polítiques que s’estan imposant a Europa.

A casa nostra, la UGT i CCOO de Catalunya, juntament amb la Plataforma Prou Retallades!, hem convocat les següents manifestacions contra l’atur, les retallades i la corrupció:

• ØBarcelona: a les12 hores, des del Passeig de Gràcia/Pl. Catalunya. Marxarem per la Ronda de Sant Pere i Via Laietana fins a Correus. Al final, l’actor Lluís Marco llegirà el manifest.
  • ØGirona: a les12 hores, des de la Plaça de la Independència fins a la Plaça del Vi (Ajuntament).
  • ØLleida: a les12 hores, des de la Plaça Espanya/Avinguda de Madrid fins a la Subdelegació del Govern (Plaça de la Pau).
  • ØTortosa: tres marxes que sortiran a les 12 hores. Drets socials, des de l’ambulatori de Ferreries; regeneració democràtica, des de la Plaça dels Dolors, i drets laborals, des de la Plaça dels Sindicats. Totes acabaran a la Plaça d’Alfons XII.

D’altra banda, i prèviament a la manifestació de Barcelona, la UGT de Catalunya i l’Avalot retran homenatge al sindicalista Salvador Seguí, el “Noi del Sucre”, assassinat fa 90 anys, el 10 de març de 1923, pels pistolers de la patronal. L’ofrena floral tindrà lloc a les 10 hores a la cantonada on el van matar, actualment la Rambla del Raval amb el carrer de Sant Rafael. A l’acte hi participarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.

Homenatge a Salvador Seguí, el “Noi del Sucre”

DIA: diumenge, 10 de març de 2013

HORA: 10 hores

LLOC: cantonada Rambla del Raval / c. de Sant Rafael (Barcelona).

Manifestació a Barcelona contra l’atur i la corrupció

DIA: diumenge, 10 de març de 2013

HORA: 12 hores. Abans de la sortida, declaracions de Josep M. Àlvarez