Diumenge #16JUNY, manifestació per una Europa social i democràtica

16juny

En el marc de les mobilitzacions convocades aquesta setmana per la Confederació Europea de Sindicats (CES), la UGT de Catalunya, la CONC i la USOC han convocat una gran manifestació aquest diumenge, 16 de juny, sota el lema “Per una Europa social i democràtica, per uns pressupostos al servei de les persones”.

La manifestació, que comptarà de nou amb la participació de la Plataforma Prou Retallades, sortirà a les 11:30 hores des del Passeig de Gràcia/Pl. Catalunya de Barcelona. Com sempre, abans de la sortida, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, atendrà els mitjans de comunicació.

Aquestes mobilitzacions volen ser una mostra del rebuig de la ciutadania a les polítiques d’austericidi impulsades per la Unió Europea, les retallades socials, l’actual model de governança europea; i les polítiques de retallades a Catalunya i Espanya, que són injustes per a la ciutadania i inútils per generar ocupació i sortir de la crisi.

En aquest enllaç podeu descarregar-vos el manifest ‘Contra l’austeritat, per l’ocupació i per unes polítiques alternatives’.

Manifestació “Per una Europa social i democràtica”

DIA: 16 de juny.
HORA: 11:30 hores.
LLOC: Sortida de Passeig de Gràcia amb Plaça Catalunya.