Diumenge participa a la manifestació “X una Catalunya Social”!

x-una-catalunya-socialLes entitats que formen part de la campanya Per una Catalunya Social, entre les que participa la UGT de Catalunya, han convocat manifestacions sota el lema “Defensem els nostres drets” a Barcelona i Girona aquest diumenge, 6 d’abril.

La mobilització s’emmarca en la convocatòria de la Confederació Europea de Sindicats (CES) contra les polítiques d’austeritat i retallades imposades a Europa i per exigir un canvi de rumb a partir de les properes eleccions al Parlament Europeu.

Des de la UGT exigim un canvi per sortir de la crisi i recuperar els drets que s’han perdut durant aquests anys i que es van adquirir amb un gran esforç. La reforma laboral, la reforma de pensions i les constants retallades ens empenten cap una societat on les desigualtats són cada dia més pronunciades.

Per això, aquest diumenge, convoquem a la lluita Per una Catalunya Social a la Plaça Urquinaona, a les 12 hores, per baixar manifestant-nos per Via Laietana. A Girona, a les 12 hores, la manifestació començarà a la Plaça Independència.

T’esperem!